Hyppää pääsisältöön

Raha, vakuutus, palvelut ja pelit

Pankit ja raha, talous, säästöpossu sinisellä taustalla

Raha, vakuutus, palvelut ja pelit

Rahoitus-, palkka-, talous- ja henkilöstöhallintoalan sekä luottotieto- ja perintäalojen sekä vakuutusalan työehtosopimukset. Löydät täältä myös Danske Bankin, Finnveran, Silta Oy:n, Veikkauksen, PALTAn toimihenkilöiden, Eläketurvakeskuksen ja Työeläkeasioiden muutoksenhakulautakunnan työehtosopimukset.

Luottotieto- ja perintäala

Myös luottotieto- ja perintäalan yleissitovaa työehtosopimusta noudatetaan kaikkiin alalla työskenteleviin toimihenkilöihin, esimiehiin ja asiantuntijoihin. Alan tunnetuimpia toimijoita ovat muun muassa Intrum Justitia, Lowell, OK Perintä, Suomen Asiakastieto ja Svea Perintä.

Taloushallinto- sekä palkka- ja henkilöstöhallintoala

Pro solmii taloushallintoalan sekä palkka- ja henkilöstöhallintoalan työehtosopimukset, joita noudatetaan Palvelualojen työnantajat PALTA ry:n jäsenyrityksissä. Sopimusta noudatetaan myös muun muassa kopiointialalla, vartiointialalla sekä autonrengasalalla. Prolaiset työskentelevät muun muassa tilitoimistoissa kirjanpitäjinä, palkanlaskijoina ja muissa alojen asiantuntijatehtävissä.

Veikkaus

Pelialan asiantuntijoiden työehtosopimuksen Veikkauksessa neuvottelee Pro.

Työelämän tietopankki

Vastaukset moneen työelämäkysymykseen.

Mietitkö vielä, miten edetä?

Jäsenenä käytössäsi ovat kaikki asiantuntijamme.

Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme!

Liity jäseneksemme jo tänään!

Saat kaikki edut ja palvelut käyttöösi.

Jäsenyys sisältää ansiosidonnaisen työttömyysturvan.