Lähde lomalle jäsenetuhintaan

naantalin kirkko ja venesatama
Maailma on avautumassa, ja moni mielii nyt matkalle. Olipa suunnitelmissa löytöretki tai paluu vanhaan tuttuun suosikkikohteeseen, Pron jäsenet lomailevat edullisesti jäsenetuhintaan.

Lähde lomalle jäsenetuhintaan

Julkaistu 23.03.2022 klo 13:13
ProStoori
Kirjoittanut
Verna Julkunen
Kuvaaja Istockphoto

Jäsenten alennukset ovat voimassa niin hotelli- kuin loma-asuntomajoituksessakin. Lomakohteita löytyy Suomesta, Ruotsista ja Espanjasta.

Monipuoliset loma-asuntokohteet

Jos Espanjan Aurinkorannikon kaunis kevät kiinnostaa, Malagan ja Fuengirolan puolivälissä sijaitseva viihtyisä Calahondan pikkukaupunki on kohteesi. Pron jäsenille on tarjolla loma-asuntomajoitusta kahden makuuhuoneen huoneistoissa.

Pohjoiseen halajaville on saatavilla loma-asuntomajoitusta Pyhällä, Vuokatissa, Saariselällä, Sallassa ja Rukalla sekä Ruotsin Åressa. Levillä on tarjolla laadukas Levi Hotel Spa.

Loma-asuntomajoitusta on myös saatavilla monissa kylpyläkohteissa, kuten kestosuosikki Naantalissa tai laajaa aktiviteettivalikoimaa tarjoavassa Holiday Club Saimaassa.

Saaristomaisemiin pääsee tutustumaan Kopparössä tai Kustavin Lootholmassa. Meri-Teijosta löytyvät kansallispuiston upeat maisemat lähellä Mathildedalin ruukkialuetta.  Katso kaikki kohteet ja varausohjeet

Kattavat hotellitarjoukset

Sokos Hotellit tarjoavat Pron jäsenille kausittain vaihtuvia tarjouksia vapaa-ajan majoituksiin. Vuoden 2022 tarjoushotelleissa on laaja kattaus kotimaan kaupunkikohteita, muun muassa Helsingin ytimessä sijaitseva Original Sokos Hotel Presidentti, yllätyksellinen ja aito turkulainen Original Sokos Hotel Kupittaa, kuopiolainen elämää sykkivä hotelli Original Sokos Hotel Puijonsarvi sekä Saimaan rannalla sijaitseva helmi Original Sokos Hotel Seurahuone Savonlinna. Katso hotellialennukset

Hostellikortilla edulliset yöpymiset

Pron jäsenet saavat maksutta käyttöönsä hostellikortin. Kortilla saa majoitusalennuksen kaikkiin Suomen noin 50 hostelliin. Jos suunnitteilla on reppureissu ulkomaille, kannattaa hankkia kansainvälinen hostellikortti, jonka hinnasta saat Pron jäsenenä alennuksen. Se oikeuttaa majoitusalennukseen hostelleissa ympäri maailman. Lue lisää

Hyvinvointilomalle tuetusti

Hyvinvointilomat ry järjestää tuettuja lomia Sosiaali- ja terveysministeriön tuella, Veikkauksen tuotoista. Loma myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein, lisäksi huomioidaan hakijan ensikertalaisuus. Loma sisältää pääsääntöisesti viisi täysihoitovuorokautta, joissa on yhteistä ohjattua ohjelmaa. Pieni omavastuuosuus vaihtelee lomakohteittain. Tavoitteena on edistää terveyttä, elämänhallintaa ja hyvinvointia. Lue lisää

Pron jäsenet voivat hakea myös Palkansaajien Hyvinvointi ja Terveys ryn edullisille hyvinvointikursseille. Kursseja järjestetään sekä aikuisille että lapsiperheille ja ne tarjoavat tukea työssä ja arjessa jaksamiseen. Tutustu kursseihin

Muut vapaa-ajan edut

Muita vapaa-ajan viettoon liittyviä etuja ovat muun muassa  alennukset risteilyistä. Prolaisen risteilyedut ovat kaudesta, laivayhtiöstä ja reitistä riippuen jopa viisikymmentä prosenttia päivän hinnasta. Tutustu vaihtoehtoihin täällä.

Pron jäseneduissa on myös paljon alennuksia ravintoloihin, kahviloihin ja  elämys- ja huvipuistoihin ympäri Suomea.