Hyppää pääsisältöön

Pro kouluttaa luottamusmiehiä ja työsuojeluvaltuutettuja nyt verkossa

webinaari
Kun korona perui kasvokkain tapahtuvat koulutukset, tarvittiin uusia tapoja kouluttaa. Pro järjestää keväällä viisi luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen peruskurssia, tällä kertaa verkossa.

Pro kouluttaa luottamusmiehiä ja työsuojeluvaltuutettuja nyt verkossa

Julkaistu 10.03.2021 klo 14:15
ProStoori
Kirjoittanut
Ida Ijäs

Luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen peruskurssit ovat vuoden alusta pyörähtäneet käyntiin verkkokoulutuksina. Kurssin siirtyminen livekoulutuksesta verkkoon on sujunut mallikkaasti.

– Ensimmäiset kurssit ovat sujuneet hyvin, ja olen ollut ilahtunut siitä, miten sitoutuneita osallistujat ovat olleet kurssiin.

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Pipetillä lisätään nestettä koeputkeen.
Julkaistu 06.05.2021
Kemianteollisuuden vastuullisuustyö on kehittynyt hyvin poikkeuksellisesta koronavuodesta huolimatta. Kasvihuonekaasupäästöt ovat laskussa, ja yhtä useampi yritys käyttää uusiutuvia raaka-aineita tai kierrätettyjä materiaaleja. Myös turvallisuustyö tuotti tulosta, sillä poissaoloon johtaneiden tapaturmien määrä jatkoi laskuaan.
Nainen katselee maskin takaa.
Julkaistu 06.05.2021
Koronarokotuksessa voi käydä työajalla, jos ei saa aikaa ongelmitta työajan ulkopuolelle. Rokotusmatkan kuluista voi hakea korvausta Kelalta.
Julkaistu 05.05.2021
Ammattiliitto Pro ja Ammattiyhdistys Nousu ovat neuvotelleet alkuvuoden yhteistyön tiivistämisestä. Pro ja Nousu ovat hyväksyneet aiesopimuksen yhdistymisestä.