Jäsenetulomat vuodelle 2023 varattavissa – toimi heti!

Rukan laskettelurinteessä
Pron jäsenetuhintaisia lomaviikkoja kaudelle 2/2023–22/2023 voi varata 18.10. kello kymmenen alkaen. Varaukset tehdään suoraan varausjärjestelmästä ilman erillistä hakuaikaa tai arvontaa, joten kannattaa toimia nopeasti!

Jäsenetulomat vuodelle 2023 varattavissa – toimi heti!

Julkaistu 18.10.2022 klo 08:00
ProStoori

Olipa suunnitelmissa talviloma Lapin hiihtokeskuksessa tai rentouttava pääsiäinen kylpylässä, Pro tarjoaa jäsenilleen laadukasta majoitusta.

Prolaisena saat huomattavan jäsenedun liiton omista Holiday Club -lomaviikoista useasta kohteesta Suomessa, Ruotsin Åressa ja Calahondassa Espanjassa. Lisätiedot saat täältä tai Pron mobiilisovelluksesta.

Koira mukana golflomalla

Pron jäsen Hanna Kallio on lomaillut useasti Pron jäsenetuhintaisissa lomakohteissa jo työelämässä ollessaan. Nyt eläkepäiviään viettävän Kallion 42-vuotinen ura vierähti OP-Ryhmän palveluksessa. Ammattiliiton alennushintaiset lomat saavat kiitosta:

– Tämä on hyvä jäsenetu, ja hinnat ovat edulliset.

Hän on myös pitänyt nykyisestä varausjärjestelmästä, jossa ei ole enää arvontaa.

Usein reissataan tyttären perheen kanssa, ja niin tälläkin kertaa Vuokatin lomalla. Viiden hengen lisäksi kesäkuussa 2022 mukana oli totuttuun tapaan myös shetlanninlammaskoira Sofi, 7 vuotta.

– Tyttären koira on mukana aina kuin vaan mahdollista. Se on yksi perheenjäsenistä, Kallio kertoo.

Matka Salosta Vuokattiin taittui kahdella autolla, kuten yleensäkin. Koiran kanssa oman auton käyttö on helpoin tapa matkustaa. Sofi on tottunut matkailija, eikä tarvitse mukaan kuin vettä.

– Se on kiltti ja rauhallinen ja nukkuu suurimman osan ajasta, välillä pidetään pissataukoja.

Vuokatissa seurueella oli käytössään kaksi asuntoa. Allergiahuoneisto ei tyttären perheelle koiran kanssa sovellu, mutta muuten kahden huoneiston järjestely on ollut toimiva ja tilat ja varustelu riittävät.

Kallio seurueineen muun muassa ulkoili Vuokatin maisemissa, mutta pääaktiviteetti lomalla oli golf.

– Suosittelen Vuokattia muillekin golfinpelaajille, kentät ovat laadukkaat.

Vuokatin Katinkulta on monen muunkin ykkösvaihtoehto lomalle, jossa golf näyttelee isoa roolia. Alueella on kolme eri kenttää lähellä majoituksia, joten siirtymisiin ei kulu ylimääräistä aikaa. Harjoitusalueet, Par 3 -kenttä sekä 18- ja 9-reikäinen kenttä ovat kaikki lyhyen välimatkan päässä toisistaan päärakennuksen läheisyydessä.