Marri yhdisti yrittämisen ja urheilun

Marianne “Marri” Hartio

Marri yhdisti yrittämisen ja urheilun

Parasta ProSoolossa on ehdottomasti apu erilaisissa sopimusasioissa.
Jokainen huippu-urheilija tarvitsee valmentajan, jolla on ammattitaitoa. ProSoolo-palvelu tarjoaa henkilökohtaista valmennusta ja tukea sekä aloitteleville että kokeneemmille yrittäjille.
Pro Soolo on vähän kuin mun oma personal trainer, jolta saan neuvoja yritystoiminnan pyörittämiseen ja yksityisyrittäjän arkeen.
Marianne Hartio
Personal trainer -yrittäjä
Tampere

Katso, miten Pro voisi auttaa juuri sinua yksinyrittäjänä

Ydinpalvelumme
Kaksi ihmistä katsoo puhelinta.
Kysy ProMentorilta

Saat veloituksetta ProMentori-palvelun. Käyttäjänä voit kysyä yrittäjyydestä tai sparrailla erilaisista yrittäjyyteen liittyvistä ideoista. Vastaajina palvelussa ovat yrittäjyyden huippuammattilaiset.

Neuvottelutulos, kädenpuristus
ProSoolon oma Sopimuskone

ProSoolo-palvelun käyttäjänä laadit, allekirjoitat ja arkistoit kaikki yritystoiminnan sopimukset ja muut asiakirjat vaivatta yhdellä alustalla. Sopimuskoneen tunnukset saat olemalla meihin yhteydessä.

Mies ja nainen juristin tai lakimiehen puheilla
Yksinyrittäjän lakineuvonta

Saat asianajotoimisto Evershedsin kokeneilta asianajajilta neuvoja puhelimitse yrittäjyyteen liittyvissä kysymyksissä, kuten yrityksen perustamisessa, vakuutuksissa ja viranomaisasioinnissa.

Muut etumme
Pankit ja raha, talous, säästöpossu sinisellä taustalla
Laskuta osaamistasi helposti

OP Kevytyrittäjä myöntää ProSoolon kautta tulleille uusille OP Kevytyrittäjille ensimmäiset 1 000 € laskutusta palvelumaksulla 0 %.

Nuori mies sohvalla, puhelin kädessä
Koulutukset ja seminaarit

ProSoolon käyttäjänä pääset osallistumaan maksuttomiin webinaareihin ja seminaareihin. Lisäksi saat 20 prosentin alennuksen yrittäjän ammattitutkinnosta,

Vihreitä kristalleja, timantteja, murska
Vakuutamme yrittäjän

Saat oikeudenkäyntikuluvakuutuksen, jossa vakuutusmäärä on 4 000 € ja omavastuu 200 €. Sinulle kuuluu matkustaja- ja tapaturmavakuutus, ammatillinen vastuu- sekä järjestövakuutus. Yritysvakuutus - 30%.

ProSoolo auttaa yksinyrittäjiä
Ota ProSoolo-palvelu käyttöösi!

ProSoolo on yksinyrittäjille, toiminimellä työskenteleville ja ammatinharjoittajille tarkoitettu palvelu, joka helpottaa ja turvaa arkea ja tarjoaa mahdollisuuksia verkostoitumiseen.

Elämäntilanne ruuhkavuodet
Ruuhkavuodet
Vauhti päällä töissä ja kotona. Keskitytkö oikeisiin asioihin? Uravalmentaja auttaa työelämän suuntaamisessa.
Elämäntilanne työnhakija
Työnhakija
Kassasta päiväraha tilille rivakasti. Uusi suunta työelämään löytyy uravalmennuksen avulla.
Elämäntilanne uralla eteenpain -ikoni
Kokenut työntekijä
Vielä ei ole kiire eläkkeelle, vaikka kokemusta onkin kertynyt rutkasti.
Elämäntilanne opiskelu
Opiskeluaika
Opiskelun ja työnteon yhdistäminen voi olla haastavaa. Meiltä saat apua ja vinkkejä.
Elämäntilanne arkistunut työ
Uralla eteenpäin
Uravalmentaja auttaa työelämän suuntaamisessa. Mihin muuhun kuin nykyiseen työhön osaamisestasi olisi hyötyä?
Elämäntilanne uran alku
Uran alussa
Asiantuntijamme auttavat työelämäkysymyksissä. Saat henkilökohtaista sparrausta työhaastatteluun.
Elämäntilanne yrittäjä
Yrittäjyys
ProSoolo helpottaa ja turvaa arkea sekä tarjoaa mahdollisuuksia yksinyrittäjän verkostoitumiseen.
Mietitkö vielä, miten edetä?

ProSoolon käyttäjänä käytössäsi ovat kaikki yksinyrittäjän palvelumme.

Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme!

Ota palvelu käyttöön jo tänään!

Saat kaikki edut ja palvelut käyttöösi. Ne helpottavat ja turvaavat arkeasi ja tarjoavat mahdollisuuksia verkostoitumiseen.