TÄYNNÄ! Webinaari yhdistystoimijoille: Yhdistyksen some-viestinnän suunnitelma -webinaari

30.03.23 -30.03.23 17:00 -20:00
Verkossa

Suomi

Kouluttaja: sosiaalisen median kouluttaja Piritta Seppälä, Viestintä-Piritta
Verkkokoulutus tai webinaari
[email protected]

Koulutus on suunnattu yhdistysten ja liittojen viestinnästä vastaaville ja viestintää tekeville, joilla on perustietämys sosiaalisesta mediasta. Koulutuksessa saat konkreettiset vinkit suunnitelman tekemiseksi ja hahmotat somesuunnitelman ja -strategian erot. Osallistujille lähetetään ennakkokysely, jonka pohjalta sisältöä muokataan osallistujien yhdistysten tilanteisiin sopivaksi. Koulutuksesta tehdään tallenne.

30.03.23 -30.03.23 17:00 -20:00
Verkossa