Kojamon toimihenkilöt saivat neuvottelutuloksen

Suunnittelu- ja konsulttialan työehtosopimusneuvottelut alkoivat
Ammattiliitto Pro ja Kojamo saivat neuvottelutuloksen Kojamon toimihenkilöiden uudesta työehtosopimuksesta. Neuvottelutuloksen sisällöstä tiedotetaan, kun osapuolten hallinnot ovat käsitelleet sen.

Kojamon toimihenkilöt saivat neuvottelutuloksen

Julkaistu 21.02.2020 klo 16:47

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pro ja Kojamo saivat neuvottelutuloksen Kojamon toimihenkilöiden uudesta työehtosopimuksesta tänään perjantaina 21. helmikuuta 2020.

Asuntosijoitusyhtiö Kojamossa työskentelee noin 300 henkeä monipuolisissa asiantuntija- ja esimiestehtävissä, kuten palveluneuvojina, myyntineuvottelijoina, markkinointitehtävissä, teknisinä managereina, taloushallinnon tehtävissä, isännöitsijöinä, ohjelmistokehittäjinä, hr-tehtävissä ja vuokravalvojina.