Hyppää pääsisältöön

Pron koulutukseen ilmoittaudutaan kotisivujen kautta

Webinaarisarja jatkuu lokakuussa.
Uusi vuosi, uudet webinaarit!  Pron monipuoliseen koulutustarjontaan voi ilmoittautua kotisivujen kautta.

Pron koulutukseen ilmoittaudutaan kotisivujen kautta

Julkaistu 04.01.2021 klo 13:05
Uutiset

Pro Uutiset

Pron jäsenille on tarjolla uusia ja virkeitä ideoita webinaareissa. Miten oppia arvostamaan omaa työtä ja miten saada muutkin arvostamaan sitä – vinkkejä antaa Ylen Tilipäivä-ohjelmasta tuttu Ina Mikkola 12. tammikuuta.

Entä miltä näyttää työ koronapandemian jälkeen? Voiko entiseen palata, pohtivat työ- ja organisaatiopsykologi Johanna Vilmi ja työelämän ravistelija Susan Calonius webinaarissa 27. tammikuuta.

Katso muutkin kevään kiinnostavat webinaarit ja ilmoittaudu mukaan kaikkialta Suomesta!

Uusi tapahtumahallinta jäsenille ja luottamushenkilöille löytyy tästä kotisivujen linkistä.

Uusi tapahtumahallinta ei toimi vielä mobiilisovelluksessa, mutta melkein kaikkeen muuhun mobiilisovellus on näppärä ratkaisu.

Mobiilisovellus on aina mukanasi

Ammattiliitto Pron sovellus on jäsenille maksuton kätevä sähköinen jäsenkortti, joka kulkee mukanasi silloinkin, kun lompakko jää kotiin. Sovelluksen avulla luet uutisia, löydät uusimmat jäsenetumme, käytät palveluitamme, päivität omia tietojasi, ja hoidat työsuhdeasioitasi työpaikkasi luottamusmiehen tai liiton asiantuntijoiden kanssa kätevästi muutamalla pyyhkäisyllä.

Sovellus toimii matkoillasi myös vakuutuskorttinasi. Jos matkalla sattuu tai tapahtuu, löydät toimintaohjeet ja saat avun Pron sovelluksella.

Ohjeet mobiilisovelluksen lataamiseen löydät tästä linkistä.