Tule meille henkilöstöpäälliköksi Prohon

Kolme henkilöä pitää palaveria.
Haluatko huolehtia henkilöstön työhyvinvoinnista, osaamisesta ja käytännön HR-asioista? Jos vastasit kyllä, hae meille henkilöstöpäälliköksi Ammattiliitto Prohon.

Tule meille henkilöstöpäälliköksi Prohon

Julkaistu 22.08.2022 klo 12:40
Kirjoittanut
Pro Uutiset

Etsimme henkilöstöpäällikköä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Henkilöstöpäällikkönämme vastaat työsuhteisiin liittyvistä tehtävistä. Teet vuosittain henkilöstösuunnitelman yhdessä talous- ja hallintojohtajan kanssa. Laadit ja ylläpidät ohjeistuksia sekä toimintamalleja. Vastuullesi kuuluvat myös palkkahallinto yhdessä palkanlaskijan kanssa sekä työterveyshuollon järjestäminen.

Lisäksi sparraat johtoamme ja esihenkilöitämme sekä tarjoat heille työvälineitä ja tukea esihenkilötyöhön. Vastuullesi kuuluvat myös henkilöstön osaamisen kehittäminen, koulutustarpeiden koordinointi ja henkilöstötilaisuuksien järjestäminen. Olet aktiivisesti mukana työsuojelutoiminnan yhteistyöryhmässä.

Raportoit talous- ja hallintojohtajalle ja johdat omaa tiimiäsi. Käyt tarvittaessa esittelemässä ja raportoimassa henkilöstöasioita johtoryhmälle ja hallitukselle.  Meillä on oma työehtosopimus, jonka neuvotteluissa toimit työnantajan edustajana yhdessä talous- ja hallintojohtajan kanssa.

Tarjoamme sinulle yhteiskunnallisesti merkittävän työn, innostavan työilmapiirin, kilpailukykyiset työsuhde-edut, joustavan työajan ja etätyömahdollisuuden.

Lue lisää täältä. Haku päättyy 4.9.2022.