Hoppa till huvudinnehållet

Studerandemedlem arbetar och studerar

Elämäntilanne opiskelija nuori mies

Studerandemedlem arbetar och studerar

Om jag ändå kunde sammanjämka föreläsningarna och arbetsturerna!
Jag studerar andra året informations- och kommunikationsteknik i en yrkeshögskola. Jag hittade via en kompis jobb på ett företag som gör programvaruutveckling och jag jobbar nästa tjugo timmar i veckan. Hur vet jag om de betalar mig rätt lön? Och har jag rätt till inkomstrelaterad arbetslöshetsersättning? Tutorn föreslog att jag skulle gå med i förbundet som studerandemedlem. Men varför?

Joel
studerande
Uleåborg

Ydinpalvelumme
Mies ja nainen juristin tai lakimiehen puheilla
Lakiapua töissä ja vapaalla

Pron jäsenenä työelämäsi turvaa maksuton ja riskitön oikeusapu, työoikeuteen erikoistuneilta juristeiltamme.

Jos selvitettäväksesi tulee vaikkapa naapuririita, kiistaa kämppiksen kanssa tai kosteusvaurion maksaja, kysyt näistäkin asianajotoimiston lakimieheltä maksutta.

Nainen urheilee kesällä, liikunta ja hyvinvointi
Voit paremmin

Haluamme, että voit hyvin, elämäsi on tasapainossa ja olet onnellinen. Siksi voit jäsenenä maksutta keskustella henkisen tai fyysisen hyvinvoinnin asiantuntijoiden kanssa.

Tarjoamme myös videoita sekä webinaareja sekä someyhteisön, joista saat tietoa, vinkkejä ja inspiraatiota.

Aikuinen ja lapsi rentoutuvat kotona
Viihdyt vapaa-ajalla

Kiinnostavatko lomakohteet, hotelli- ja kylpyläalennukset tai hyvinvointilomat? Olisiko kiva lähteä edulliseen reissuun laivalla tai autolla? Tai miltä kuulostavat alennetut hinnat kuntosaleista, muodista tai panimokaupasta?

Tutustu kaikkiin vapaa-ajan etuihin ja alennuksiin ja ota käyttöön mieleiset.

Opiskelijalle
Paperilentokoneet, kärjessä punainen
Ura- ja hyvinvointipalvelut

Kun olet Pron jäsen, saat henkilökohtaisen uravalmentajan, joka tukee sinua urasi eri vaiheissa. Valmentajan kanssa voit suunnitella osaamisesi kohdentamista, hioa hissipuhettasi tai pyytää sparrausta työnhakuun.

Turvallisuus, kiipeäminen, työttömyysturva
Olet turvassa

Kun liityt Prohon, saat ilmaisen matkustaja- ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen.

Opiskelijoilla vakuutus on voimassa opinto-ohjelmaan kuuluvalla ulkomaan työharjoittelujaksolla jopa 90 vuorokautta matkan alkamisesta.

Kaksi asiantuntijaa keskustelee
Asiantuntijat ovat tukenasi

Jäikö loppupalkka uupumaan tai mitä kilpailukieltosopimus tarkoittikaan?

Pron asiantuntijat ja lakimiehet neuvovat ja neuvottelevat, tekevät sopimukset ja puolustavat viime kädessä sinua jopa oikeudessa.

Muut palvelumme

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Valokuituoptiikka lähikuva, moderni tietoliikennetekniikka, tausta

Körkort för arbetslivet och för yrkesskola

Arbetslivets spelregler, för att inte tala om anställningsvillkor, är främmande för dem som ska ut i arbetslivet. De är ändå en viktig del av vardagen då man arbetar och för dem som blir färdiga för arbetslivet är det därför nyttigt att känna till dem.

Körkort för arbetslivet-studieperioden kan helt avläggas på webben som fritt valda studier. Omfattningen är beroende på högskolans behov antingen tre eller fem studiepoäng. Studieperioden riktar sig till yrkeshögskolestuderande.

Arbetslivets körkort för dem som studerar för yrke– körkort för yrkesskolor (Amis-körkort) – är för sin del ett mångsidigt användbart webbutbildningsmaterial för att stöda lärarnas och studiehandledarnas arbete på andra stadiet.

Både körkortet för arbetslivet och Amis-körkortet är gratis.
Pro on opiskelijan valinta!
Liity meihin!

Prohon voivat liittyä kaikki tutkinto-opiskelijat koulutusalasta riippumatta.

Tunnemme lukuisten eri alojen työ- ja virkaehdot ja autamme sinua jo opiskeluaikanasi kohti unelmiesi työpaikkaa.

Elämäntilanne yrittäjä
Företagande
ProSoolo underlättar vardagen och gör den säkrare samt erbjuder ensamföretagare möjligheter att nätverka.
Elämäntilanne arkistunut työ
Framåt i karriären
Karriärcoachen hjälper att ta riktning i arbetslivet. I vad annat än i ditt nuvarande arbete kunde din kompetens vara till nytta?
Elämäntilanne opiskelu
Studietiden
Det kan vara utmanande att kombinera studier och arbete. Du får hjälp och tips av oss.
Elämäntilanne uralla eteenpain -ikoni
Erfaren arbetstagare
Ännu är det inte bråttom på pension, fastän mycken erfarenhet har samlats.
Elämäntilanne työnhakija
Arbetssökande
Dagpenning snabbt till kontot från kassan. Hitta ny riktning i arbetslivet med hjälp av karriärcoachning.
Elämäntilanne uran alku
I början av karriären
Våra sakkunniga hjälper i arbetslivsfrågor. Du får personlig sparrning för arbetsintervjun.
Elämäntilanne ruuhkavuodet
Småbarnsåren
Fart på arbetet och hemma. Koncentrerar du dig på rätt saker? Karriärcoachen hjälper dig få riktning på arbetslivet.
Funderar du ännu hur du ska gå vidare?

Som medlem har du alla våra sakkunniga till ditt förfogande.

Kontakta oss, vi hjälper gärna!

Bli vår medlem redan i dag!

Du får alla förmåner och tjänster till ditt förfogande.

I medlemskapet ingår inkomstrelaterat arbetslöshetsskydd.