Ilmoittaudu mukaan UusioUra-rekrytointi- ja uravalmennustapahtumaan

Keski-ikäinen työnhakija
UusioUra on yli 45-vuotiaille tarkoitettu uravalmennus- ja rekrytointitapahtuma, jossa on tarjolla monipuolista ohjelmaa, vinkkejä ja sparrausta uutta työpaikkaa tai ammattia etsiville. Pro on mukana tapahtumassa teemalla ”Tukea työnhakuun, urasuunnitteluun ja hyvinvoinnin edistämiseen”.

Ilmoittaudu mukaan UusioUra-rekrytointi- ja uravalmennustapahtumaan

Julkaistu 02.02.2022 klo 12:07

Jos olet vaihtamassa alaa, etsit uutta opiskelu- tai työtyöpaikkaa ja olet yli 45-vuotias, UusioUra -tapahtuma on sinua varten.

Tapahtuma järjestetään 8.2.2022 klo 11–18 virtuaalisesti. Ilmoittaudu mukaan 6.2.2022 mennessä. Tapahtuma on osallistujille maksuton.

Tapahtumassa on mukana yrityksiä, oppilaitoksia ja monia työllistämistä edistäviä organisaatioita.  Ammattiliitto Pro on mukana tapahtumassa teemalla ”Tukea työnhakuun, urasuunnitteluun ja hyvinvoinnin edistämiseen”.

Tilaisuudessa kuullaan Pron puheenjohtajan Jorma Malisen puheenvuoro, ja Pron asiantuntijat ovat paikalla chatissä kello 11.00–12.45, 13.15–14.45 ja kello 15.15–17.00 vastaamassa kysymyksiin ja kertomassa Pron työelämä- ja urapalveluista. Iltapäivällä Pro Nosteen valmentajat opastavat toimivan CV:n rakentamista kello 14–15.

Tilaisuuden koko ohjelman voit katsoa täältä

Tapahtumaan ilmoittautuneille lähetetään 7.2. linkki, josta he pääsevät tutustumaan tapahtuman alustaan jo etukäteen.

Tapahtuma järjestetään tänä vuonna kolmannen kerran.

Pro Nosteesta monenlaista apua

Pro Noste tarjoaa Pron jäsenille maksutonta henkilökohtaista uravalmennusta monissa eri työuran vaiheissa. Tarjolla on apua muun muassa työllistymiseen ja CV:n tekemiseen sekä vinkkejä työhaastatteluun tai kehityskeskusteluun valmistautumiseen. Lue Pron jäsenten kokemuksia Pro Nosteen palveluista täältä ja täältä.

Tutustu Pro Noste -uraportaaliin, josta voit myös varata ajan valmentajalle. Pro Noste tarjoaa myös huikean määrän – yli 150 – videota sekä webinaareja ja niiden tallenteita hyödynnettäväksesi juuri silloin kun sinulle sopii.  Pron jäsenenä voit liittyä myös Pro Noste -Facebook-ryhmään, jossa jaetaan esimerkiksi kokemuksia sekä hyvinvointi- ja terveysvinkkejä.